Laddad inför lovet!

LOOOOOOOOOOOV ! :D
Finallyfinallyfiinallyyy!
I'm really happy right now!

Glad Påsk btw! Idag är det skärtorsdagen. Det har kommit en massa söta påskkärringar hit och plingat på med fina kort. Och så har dom fått godis såklart!
Det känns verkligen ovanligt att vara hemma på påsk. Jag brukar alltid vara bortrest vid den här tiden av året. Förra året var jag i Val d'isère men annars brukar jag oftast vara i Dubai på påsken.

Val d'isère förra året!

image118

Men i år blir det som sagt St. Anton, Österrike istället. Och i år så följer syster och ytterligare en bror med. :) Haha det låter som att jag har typ 100 bröder, men jag har bara 3. Så det blir jag, 3 av mina syskon och Pappa :D
Mys mys.

Jag vet inte hur det kommer att gå med bloggen medans jag är där. Fast ifs nu när jag tänker efter så skulle det förvåna mig om min pappa inte hade en bärbar dator med sig! :P
Så då kan jag ju blogga medans jag är där. Jag ska försöka komma ihåg att ta med mig kamerasladden också så kanske det kommer lite bilder! :)

Idag så köpte jag och Andrea världens snyggaste underställ (Inför resan lixom ;D)
........
Ett rosa underställ!!!

image120



Som passar perfekt meed...

Min rosa kamera(som inte ser så rosa ut på bilden,men tro mig det är den), mitt rosa kamera fodral, min rosa halsduk och min rosa vattenflaska!! :D wiiie paula goes PINK!

(Jag älskar rosa lite i smyg ♥)

Jag laddade in bilder från den andra kameran (Eftersom jag obviously inte tog den sista bilden med min rosa kamera) Och jag hittade lite bilder från dubai!

Moi. :)



Jag hjälpte nyss min lillebror att klä ut sig till påskgubbe! :) Såklart var jag tvungen att ta en bild på han och hans kompisar innan dom gick! Hans kompisar hade dock klätt ut sig till pirater, och inte påskgubbar.. Don't ask why.. Its not freakin Halloween. haha xD

Glömde dock mustachen och skäggen på min kära lillebror, men det var bara för att han hade så brottåm! :)

Nu ska jag äta middag!

Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Haha vadå tycker om rosa i smyg!? du är ju miss rosa själv. Och fan vad söt theo var!
Och märkte du vilken tur det var att vi tog medium, (för mig iallafall) satt ju helt slimmat, man ser varenda valk! :P

2008-03-20 @ 18:36:13
Postat av: paula

Öh nej! Jag är lätt inte Ms.Pink! :P hahah
Ja jag håller med. Den var ganska seetrough också. Anyways, i still love it!

2008-03-20 @ 19:46:03
URL: http://paulasimons.webblogg.se
Postat av: Madde :D

Okej, jag skulle ge allt godis jag hade till din lille-bror. haha, va söt :)

2008-03-20 @ 22:13:21
URL: http://www.mariaingridmadeleine.blogg.se
Postat av: paula

naaw madde , du e söt!

2008-03-21 @ 19:34:48
URL: http://paulasimons.webblogg.se
Postat av: Mich

Vaa gullig Theo är =D

2008-03-21 @ 23:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0