Freeze

Det är så fint ute nu så jag vill bara vara ute och fota hela hela tiden! Men det är även så kallt så jag vill även bara vara inne och dricka varmt chai té eller varm choklad hela tiden också. Lite svårt det där.
Igår fick kameran följa med när jag gick till jobbet. I 14-18 minusgrader var det lite lagom kul att gå till jobbet (det tar ungefär 30 min) utan typ en onepiece plus overall på sig, och ännu mindre kul att stanna för att fota (mina ben var rödare än ICA-loggan när jag kom fram!). Men det var helt klart värt det, för några kort tog jag iaf..♥

Kommentarer
Postat av: maria

fina bilder sötis! och vad skönt att kameran är hel igen!

2012-12-04 @ 23:48:46
URL: http://mariakallmans.blogg.se
Postat av: Paula

Tack! 😘 Ja jätteskönt!

2012-12-05 @ 16:11:08
URL: http://paulasimons.webblogg.se
Postat av: Bernie Pendarvis

Bernie Pendarvis[url=(调用文章设置中的原文链接项)

]Bernie Pendarvis[/url](调用文章设置中的原文链接项)

2014-09-15 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0