Torsdag

Hejhej!

Det blev inte stan med johanna. Av den enkla anledningen till att det är så satans kallt ute!! (jag ska ändå på stan imorgon så det gör inte så mycket.)
Så nu ska jag istället hem, skriva klart min bokredovisning och sen till slut: klippa mig. I'm so scared! Jag ska inte göra det blondare idag, för mamma hade inte tid. Så det får bli senare då...
Wish me luck!!


Sen så har jag dans senare idag också. Det blir nog...... kul. (Nivå 1 ... Blä!) Men men , Camille kanske skulle vara med och då blir det roligare !!

Eftersom mitt internet inte funkar hemma för tillfället så kan jag inte blogga hemma.. Så jag gör det i skolan istället... Fast jag hoppas dom fixar internet idag!!

Sen så kanske jag ska sola också. För första gången på huuundra år! :) Vi får se...

Pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0