Daaancee !!

Hej hej! Jag kom precis hem från dansen! Jag har dansat varje dag den här veckan! Street Funk & La Style, Popping, Showjazz, House & Hype, och nyss var jag på Dancehall ( som jag tycke var boring så jag åkte hem) .. Dancehall är inte min grej :P Aja, hur som helst har jag hft SKIT kul och jag har ont i varenda muskel som jag har typ!

Imorgon har jag sovmorgon till 11, och jag slutar 12! Altså bara 1 timme i skolan! Fast jag och madde, och kanske johanna ska dansa i skolans danssal efter skolan. Det var jätte länge sen vi dansade där ! :) Så det ska bli kul! Sen vi 17.00 imorrn bär det av till stockholm för släkt-kräftskiva! :)

Jag orkar inte skriva mer för jag somnar snart .. :P klockan är typ 21.00 och jag är helt dööd! Hahah. Aja , så det blir tidigt i säng för mig idag!!

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0