Kräftor i massor!

Hej! Nu har jag haft min "första skoldag" och allt vi gjorde va att få schema, träffa klassföreståndarna och typ åt lunch..  Sen var vi lediga på fredagen, så skolan börjar typ inte på riktigt förän på måndag! :) Skönt!

Så vi var ju lediga igår, så jag och michelle spenderade dagen inne i stan, med julia också. Jag shoppade lite :) som jag kan visa sen!
På kvällen så åt vi kräftor hos Josef! Det var väldigt gott och väldigt trevligt !..
Ikväll ska min familj ha kräftskiva för hela gatan här hemma, och madde ska komma hit också. Ännu mer kräftor altså ;D. Jag älskar kräftor!! haha, och nästa fredag och lördag blir det också kräftskivor! Hahah . Yummy!!

http://farm2.static.flickr.com/1164/1093425196_028aa9ef83.jpg

Ser det inte frestande ut!? (not really :P haha)

Nu ska jag gå upp och hjälpa till lite!
Senare ikväll kanske det blir fest! :) wiie

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0