Sunday morning rain is falling

Sunday Morning, och jag sitte och lyssnar på just den låten:


Playa medans du läser :) den är mysig!

Det blåser nästan storm ute och det regnar. Skulle nog inte sätta min fot ute idag även om jag fick pengar för det.. Jag hatar detta äckliga höstväder!! Men men .. Jag är på krypa-ner-i-sängen-igen-humör och det är precis vad jag planerar att göra!! Titta på nån hel säsong av nått TV program.. Heroes kanske? Jag saknar Greys Anatomy och One Tree Hill! Undra om det har kommit nya avsnitt!? Det måste jag kolla upp! Sen ska jag göra mig en stor kopp kaffe och sitta och mysa..
:)

Den här koppen vill jag ha från Duka! Jätte stor och fin&blommig! Precis som dom ska vara! Finns även i svart. Jag vill ha dom så gärna att jag funderar på att gå och köpa 2 svarta och 2 lila. Am I crazy!? Eller bara lillgammal? Haha 17 år och går och köper koppar för sina pengar? :P Haha.. i like it!


 

Have a nice Sunday!♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Varför inte? Det är mysigt med stora koppar :) (Fast mamma kommer att sno dem, de gjorde hon med min stora!)

2008-08-17 @ 14:37:22
Postat av: Johnny

Jag älskar den där låten så jävla mycket! :D

2008-08-17 @ 15:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0