URF Dag 3

Hej hej ! Just nu sitter jag hemma hos mina kära syster som var så snäll och gav mig ev sovplats igår ! Hehe, jag hade lite problem med hur jag skulle komma hem så tillslut så sket jag i det och så promenerade jag och andrea hem till henne ! Efter lite nattmat på max då ;P ... De senaste 2 dagarna har varit hur roliga som helst !! Verkligen!! Igår så spelade Richie Spice och Sean Paul ! Båda var jätte duktiga och spelade alla deras bra låtar och jag filmade och tog en massa kort som ni kan få se sen ! Vet ni!? Min brosha träffade Sean Paul på Sats (gym) här i uppsala tidigare på dagen! Han tog kort med han och fick hans autograf och så ... hehe lite coolt !
Dagen innan spelade Queen Ifrica m.fl. och hon var också jätte bra!! Jag var kvar till kl. halv 3 igår och då spenderades mest tid i danstältet typ. Ett tält med en bar, lite bord och stolar och jätte skön musik, Reggae musik obviously, och även lite dancehall och så! Det var så himla fullt där inne ! Folk stog på borden och bänkarna och dansade bara för att få plats ! haha!

Snart ska jag börja fixa mig lite och sen bär det av till Michelle för lite förfest och så och sen så drar vi till Festivalen igen!! Sista dagen idag :( I don't want this to end !! Vi har så jäävla kul varje dag !! Aja bara 1 år kvar tills nästa URF. HAHA , fast nästa sommar så ska jag och mina girls nog på Summer Jam i tyskland (?) också! Det är också typ också en reggae festival.. eller nått ;P ..

Aja , see ya cuties ;)

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0