Tårar..?

Det blev inget julklapps handlande idag. För jag har känt mig lite smått sjuk. Eller sjuk och sjuk jag har haft skit ont i magen hela dagen ! :( Typ värsta kramper som inte går över.. :/ inte så kul! Men nu har det blivit lite bättre iaf ! Jag har suttit inne och kollat på film idag. Bl.a. på titanic. Det var så längesen jag såg den och den är såå sorglig! Till och med så att JAG fällde en tår ! Jag gråter aaaldrig. Jag vill typ gråta, men jag kan inte. På vissa sorgliga filmer när man "ska gråta" brukar jag sitta och kläääämma ut tårar bara för att jag tycker att mina tårar borde få komma ut ibland. Då kanske det kommer en tår eller två, men sen är det klart.. Kan nån lära mig hur man gråter ?? I'm made of stone  ! :( Fast det kom 2 tårar här om dagen när jag och madde kollade på pearl harbor. Men då satt jag också och kläämmde. Haha i'm so pathetic..

Nu ska jag gå och äta middag och se om min mage blir bättre av det.

Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0