Still in Dubai.

Hej !
Okej jag vet, jag är sämst, jag sa att jag skulle försöka skriva lite medans jag var här.. men tydligen så blev det inte så .. Men egentligen , what d'you expect? I'm on vacation ! :D
Vi åker hem om typ 1 ½ dag :P haha if that makes any sense. Och imorgon är det min födelsedag! :D :D :D
Paula 17 år !! Jag måste erkänna att det känns konstigt och ovant. Fast det gör det vell alltid .. men 17 ! Det känns så stort. Only 1 freakin year left to 18 !! WOHOO ! Men jag hoppas att mitt år som 17åring blir bra också ;) . Hahah, enough about that now.
Under den här veckan som vi har varit här så har vi typ gjort det vanliga:
Beach Club, Shopping (Mall of the Emirates, Karama, Dubai festival City m.m), Ätit massa godis ! :D, Kollat på massa filmer (min pappa har typ alla filmer du kan tänka dig.. eller alla bra filmer anyways), Umgåtts med Pappa, Adam och Sarah & ätit massa god mat!!! m.m.
Tanken på att åka hem och komma tillbaka till skolan och samma gamla vardagslivet is killing me!! I don't want tooo ! :( Jag har en massa plugg som jag egentligen borde ha tagit itu med hitills , som jag inte har gjort (som vanligt) och det kommer bli fett jobbigt att ta allt det när jag kommer hem. Men jag TÄNKER inte plugga här. This is my relaxing time! Plugg och Lov går inte ihop för mig. Tyvär ! Men nu ska jag inte tänka mer på det . Det får som sagt bli när jag kommer hem!

Jag har inte shoppat så mycket den här gången men det var för jag inte hade så mycket pengar med mig. Men since my birthday is commin' up så gör det vell inte så mycket! Jag kommer ju ändå få lite nya saker så :) Jag har hitills fått en kamera av pappa och sarah och jeans av sarah. Jag ska få en väska av sarah också så därför ska vi åka till Karama imorgon and i'll get to pick one out! Jag vet exakt vilken jag vill ha, but now i just gotta find it! ;)

Pappas jobb vill att han ska flytta till bahrain (ett grannland till dubai), så om han inte hittar ett nytt jobb fort så har han typ inget choice :( I don't want to. Ingen av oss vill det. Asså bahrain i mina ögon är typ massa öken och massa tråkigheter !! HOPPASHOPPASHOPPAS att han hittar ett nytt jobb!! För asså KUL att bo i bahrain. Och ännu mindre kul att åka dit att hälsa på. Vad kan man göra där lixom, annat än att träffa sin pappa!? Ush :( So this could be the last time i'm in Dubai for a loong long time! :'( Jag viiill inte !!! I'm Really REALLY gonna miss this !!!

Nu ska jag gå upp och kolla på en film. Det blir nog bara filmkväll ikväll och sen CELEBRATION TIMES imorgon! Hahah.
Imorgon ska vi som sagt till Karama, och sen vet jag inte och så blir det ut och äta på kvällen. Och fira mig! :D I'm really exited!!

See ya! (Vi får se om jag skriver imorgpon, prolly not... så annars är jag hemma nästa gång jag skriver! :( )

Puss hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0