Streetdance nivå = 1 :(

Godkväll :)

Idag har jag dansat. Street nivå 1 med Karin. Jag ÅNGRAR MIG SÅ MYCKET att jag valde nivå 1 istället för 2. Jag har ju inte gått på just streetdance förut  , så jag antar att det var så jag tänkte när jag valde det.(har dansat hiphop,jazz,showdance & modern , fast det var typ när jag var jätteliten, sen har jag ju flummdansat lite med kompisar och så och uppträtt lite då och då) MEN DET ÄR SÅ JÄVLA LÄTT, och jag dansar med folk som typ aldrig har dansat i hela sitt liv. Medans jag typ fattar det på en gång (bra koreografi minne) så står typ resten och ser ut som frågetecken och typ kollar snett på mig för att jag kan... Dom ser vell mig som typ Miss. Knowitall. Och det är ju inge kul! :( Så på en timme så lärde vi oss koreografi till 13 SEKUNDER på en låt! THATS NOTHING! och det var inte ens svår koreografi! Och Karin sa typ i slutet: Jag lovar att göra en lättare koreografi till våravslutningen. Jag ba NOOOOOOO ! :( (Jag vet att det låter som att jag skryter om hur bra jag är, men det är jag inte, det är bara överdrivet lätt, och det skulle vem som helst som har dansat 1 termin tycka!)
Inge kul! Så jag funderar på att typ missa några gånger och sen komma tillbaka och försöka lära mig det som dom har gjort medans jag har vart borta så jag får lite challenge! hahahah.


Aja... egentligen så tänkte jag bara säga godnatt! :) . Så Godnatt på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0