Svenska ...?

Just nu sitter jag på svenska lektion och fattar NOLL ! Grammatik. Någonting som jag är sämst i hela världen på ! Svenska, Engelska,Spanska,Franska Jag kommer ALDRIG att fatta det ! De Dem ? Pronomen Adverb? Bestämd form pluralis? Objektsform Subjektsform? All these things are questionmarks to me ! Inge kul :( alla fattar utom jag !! Eller inte alla men dom flesta, det är bara jag som sitter som en frågetecken och frågar läraren hela tiden iaf.
Nu vill jag bara bort ! Vilket jag ska också! Klockan fem i 2 tar jag bussen hem och kl. 3 åker vi hemifrån!! :D
Jag längtar !!
Nu är våran rast slut och jag måste fortsätta med grammatiken. BLÄÄÄÄ.

Pusshej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0