Regnigt och Stressigt !

Hej hej! 

 Idag har varit en rätt stressig dag hitills ! Är fortfarande sjuk, men jag ska nog gå till skolan imorrn ändå för då har jag min redovisning!  Och så kom jag på IGÅR att jag har spanska prov då också ! PANIK !
 
Jag vaknade ungefär 10 och gick upp och drack kaffe och gjorde mig i ordning , sen så tog jag bussen till skolan och hämtade mina spanska böcker (så att jag kan plugga till spanskan idag) . Sen åkte jag hem , och nu ska jag göra KLART min redovisning och träna lite på den. Sen så fort jag är klar med det så ska jag plugga spanska resten av kvällen!! Det kommer nog inte gå så bra på nått av det imorgon , men jag kan ju försöka iaf!

Det är jätte tråkigt väder idag !! Helt grått och regnigt! :( Jag vill ha Vårvärme NU !!

Nyss kom mamma hem och muntrade upp mig ! Hon hade köpt Marabou non stop till mig och 2 paket halstabletter! :D
 i likee !!!
Nått jag inte visste var att tydligen så ska färgerna på nonstop-godisarna smaka olika:P jag tycker alla smakar lika!
Gul=citron, grön=ananas, röd=hallon, orange=apelsin   - What ? Alla smakar lika enligt mig iaf!

Nu måste jag PLUGGA!!
See ya! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0