Lätt sommarens plagg !

Idag är det lika fint väder som igår, men jag sitter inomhus ! :O Anledningen: Jag vilar min hud (eftersom jag brände mig igår) och så stannade jag hemma, medans de andra åkte in till stan: skönt att vara ensam hemma !

Nånting som jag diggar väldigt mycket just nu är shortsdress/hängsle-shorts!! I like very much ! Och jag funderar på att köpa ett par.. om ekonomin räcker till..
Här är några fina från asos !
ASOS Cross Over Back Braces ShortMiss Sixty Denim Hotpant PlaysuitKillah Belted Button Front PlaysuitPepe Denim Button Front PlaysuitPepe Charm Playsuit With BracesDiesel Corset Style Cross Back PlaysuitFiretrap Pleat Button Halter JumpsuitWeSC Popcorn Print Short Playsuit

Visst är det fetingcoolt ? Hahah i like it ! Jag ska se till och skaffa mig en ! (Visst är den ljusblåa underbar!) :)
(men den kostar £60 = ca 700 kr.. :/ )

Aja . nu ska jag drömma vidare :)

See ya !

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Jag älskar också de dära. JAg ska med köpa om ekonomin tillåter :P

2008-06-07 @ 23:19:02
URL: http://mariaingridmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0