Nya Jeans!!

Heej! :) Idag efter jag hade suttit barnvakt så åkte jag på stan en snabbis med michelle. Och guess what!? Jag köpte jeans! Yaay ! Jag köpte ett par jeans från Killah! Typ mitt favorit jeans märke, dom passar min roompa bäst ;D haha

Yes, ni får självklart se dom! :) Men jag måste bara säga att det var väldigt svårt att ta kort på dom när jag hade dom på mig :P .. men men


Yess :) så ser dom ut! Fina va !? Jag är väldigt nöjd. De kostade 799kr ! Och btw så är dom inte så ljusa som dom ser ut på den andra bilden.

Jag pratade även med min Pappa idag! Det var kul, jag har inte pratat med han på 100 år känns det som. För er som inte känner mig/nya läsare så måste jag ju berätta att min pappa bor i Dubai, det är därför jag pratar med han så sällan. Men som det ser ut nu, så är han tvungen att flytta till Bahrain pga. hans jobb.. Väldigt tråkigt tycker jag! Jag älskar ju Dubai!.. Men men .. Inget jag kan göra åt saken, och faktiskt inte han heller så.. det blir så iallafall..  Jag kommer att sakna mina resor till Dubai! Typ Världens bästa shopping! :( Men det är ju inte därför jag åler dit varje lov, utan det är ju såklart för att träffa min Pappa! Ändå, lite synd!

Nu ska jag nog gå och titta på en film, haha det börjar ju bli rutin nu, att kolla på en film varje kväll! (Igår såg jag 2.. hann bara med 2st i mitt "film-maraton" :P så jag får vell fortsätta ikväll) Igår såg jag 27 dresses och The last Kiss. Båda var väldigt bra, men jag tror nog att the last kiss var bättre. Anledningen till det är att 27 dresses som är en "romantisk comedi" känns som att den liknade alla andra "romantiska komedier" för mycket.. Men den var ändå mysig! The last kiss var nog bättre för att den var lite mer seriös och inte lika förutsägbar. :) Men förutsägbara, flummiga filmer är oftast roliga dom med.. men aja, ni fattar nog vad jag menar.

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Snygga! Betalade du eller mamma?

2008-06-24 @ 23:15:15
Postat av: Paula

jag :)

2008-06-25 @ 00:32:21
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0