Sömnlös natt?

Godmorgon!
Inatt for some reason, så vaknade jag flera gånger och typ trodde att det var dag och att jag hade sovit länge... Typ runt kl. 4 så vaknade jag och trodde att klockan var runt 9..? Och sen vaknade jag igen 6.23 och trodde ännu en gång att klockan var minst 10 . Men det var den ju inte. Så kunde jag inte somna om. Så jag var uppe tidigt imorse. Whats wrong with me? Jag som brukar vara expert på att sova, speciellt på att sova bort hela dagarna. Aja . Trevligt att jag inte gjorde det idag då?
Jag gick och la mig ca 23.45 igår. Våra "fest" planer vart väldigt misslyckade. Det var pissigt och kallt väder så till slut fick jag nog och åkte hem. Och det gjorde jag rätt i ! För annars hade jag blivit ännu mer förkyld än vad jag blev igår.

Igår var ju jag, min mamma och min syster på körskolan. I 4 TIMMAR !! Det var väldigt tråkigt med ganska intressant också. :) Det ska bli kul att börja övningsköra! HAHA jag kan tänka mig att det kommer gå åt helvette men ändå ;)
 


Haha ! xD



Nu ska jag faktiskt gå och tvätta min vovve, eftersom jag inte hann med det igår !

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0