Daaans <3

Hahah titta vad jag hittade på fyrisskolans hemsida!
Bilden är ifrån luciashowen (som btw inte var så bra)
Haha jag spelade nörd (vilket förklarar flätorna ;P )

image99
<-Johanna Jag & Brooke->

hihi :)

Jag har precis vart på min älskade Dans <3 med Otto då (eftersom det är måndag)
Det var skitkul! Som alltid! ÅÅÅH vad jag blir lycklig av att dansa! Ni förstår inte!
Sen har jag, johanna,madeleine och atti dansat i skolan idag också på idrotten. Också kul! Vi flummade runt sm vanligt ;) That's what we do best! Haha

Idag röstade jag på michelle också! (Modelltävlingen i SOLO tidningen, som jag hoppas att ni också har gjort/ska göra: Michelle Jeng Kandidat nr. 5 . RÖSTA)  3 stycken röster blev det. En från mig, en från min mamma och en från min mormor! :D

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa min svenska bok!
Jag är nämligen ledig imorrn, så jag behöver inte gå och lägga mig tidigt! :D
Så imorgon så ska jag istället träffa Andrea och jag ska få se hennes nya lägenhet och så ska vi vell på stan eller något! Det ska bli mysigt! Sisterlove <3 haha

Juste, jag skulle ju förklara varför jag inte kunde gå på Rihanna. På Onsdag så ska jag på teater med mina kusiner och mina syskon. Och det har varit bestämt sen i julas, eftersom jag fick teaterbiljetten av mina kusiner i julklapp. Och teatern är samtidigt som Rihanna = så jag kan inte gå. Jag sålde min biljett idag till Maddes syster! Hon blev glad och Rihanna är ändå inte min idol så det gör inte så mycket ! :)

NU ska jag gå ;P
(Btw så frågade jag Otto om den där So you think you can Dance grejen; Om det var han i reklamen, och det var det! Men han ska inte vara med och tävla i programmet, men han kommer möjligtvis att vara en av koreograferna! Coolt! :D)

Puss & Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0