Sunny Day!

Hej!
Just nu är det min tur att vara hemma med theo. Han försökte åka skidor idag men så fort han satt på dom så märkte vi att han hade för ont för att åka idag med. Stackarn! Han har bara åkt en dag! Och idag är det sista dagen.
Så jag och theo satt ute i backen och solade lite, men sen gick vi in. Tur att vi bor så nära backen!

Min vecka här har varit hur bra som helst ! Och det kommer såklart bilder när jag kommer hem! Fast jag har inte tagit så jättmånga.. Kan bero på att vi inte har haft så jättefint väder alla dagar. Typ första och sista dagen(idag) så har det varit jätte soligt. Resten av dagarna har det vart storm eller mulet. Men men , det är ju som sagt kul ändå!

Jag vill inte hem till skolan igen!! :( ush. Jag vet att jag har ett matteprov som väntar. Känns lite tungt!

Nu ska jag kolla på One Tree Hill (från sidan som jhonny tipsade mig om: alluc.org eller nått sånt) :)

See ya later.
(kommer antagligen vara hemma nästa gång jag bloggar. För vi åker hem tidigt imorrn! :( 

Hejdå Österrike!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0