Grey's och GG heals

Hej hej. Jag är hemma från skolan idag eftersom jag är förkyld (och jag vill verkligen inte att det ska bli värre, så då tar jag det lungt idag.) Och det verkar ha blivit bättre faktiskt! Jag mådde som skit igår och imorse.. Men nu mår jag bättre! Så ett tips när ni mår dåligt; stanna hemma, istället för att tänka 'äsh det går över, jag går till skolan ändå'.. för då blir det oftast bara värre.. så är det för mig i allafall.. När kroppen säger ifrån så behöver den vila..punkt slut!

Både idag och igår har jag alltså legat och segat som fan. Har tittat på X antal avsnitt Grey's Anatomy och Gossip Girl (Det är oftast bara när jag är sjuk som jag hinner med det) Så nu har jag bara One Tree Hill kvar .. hehe fast det kanske jag sparar till någon annan gång. För jag måste plugga också!


I love it !

Jag måste också hinna med att lägga in lite bilder från kryssningen ! :)
Men inte nu..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0