All i want for christmas is Shooes!



Asså även fast dom här skorna är sjukt höga, halvt porriga & ganska klumpiga så diggar jag dom sjukt mycket! Dom är asgrymma!! Jag ska lätt trotsa vintern och ha höööga skor varje dag, även fast jag blir lång som en flaggstång!

Jag kommer ihåg att jag tänkte när jag var yngre: "Varför älskar alla skor så mycket?? Visst, det är ju fint att ha ett par fina skor, men dom syns ju minst eftersom att dom är så långt ner.. Det är ju kläderna som syns.. vem bryr sig egentligen om skorna? .." Oj oj oj I was young and stupid. Haha ;)

Nu ska jag gå och fortsätta överkonsumera Chaitét som btw snart är slut .. Whops (A)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0