Uppsalas lucia

Jag har ju glömt att säga att ni måste rösta på min kära danslärare Anette som årets lucia här i uppsala!!

Allt ni behöver göra är att klicka er in här
http://www2.unt.se/avd/1,1826,MC=7-TYPE=lucia,00.html?vote=3
och klicka på rösta!!


Hon är vacker och hon kan sjunga, så enligt mig skulle hon passa perfekt !!


Jag "råkade" sno denna från hennes facebook. Men i'm making people vote for her so i'm sure she won't mind! :)

RÖSTARÖSTARÖSTARÖSTARÖSTA ! :)

Haha jag har tråkigt.. har suttit och pluggat psykologi hela dagen..

Vilket jag nu ska fortsätta med..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Mycket snyggare på andra bilden!

2008-11-26 @ 19:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0