Refreshment !

Nytt utseende ! Jag har fixat en ny header, ny font på Rubrikerna och lite nya & höstigare färger! Lila: helt klart min favorit av höstens färger ! Hope you like it!
Tanken med den nya headern var att den skulle "spegla" mig lite. Saker som är "mig" och saker jag tycker om ; tex. dans, dubai, christina aguilera m.m. Jag är nöjd iaf!

JAG ÅKER I ÖVERMORGON OCH JAG HAR INTE ENS BÖRJAT PACKA!! :O haha typiskt mig!

See ya :) 

Berätta gärna om vad ni tycker om den nya headern m.m. 
(Och ja, detta betyder förmodligen att jag kommer att fr.o.m. nu vara lite aktiv i bloggen igen. Jag behövde bara ett "lyft"!)

Puss !♥


Update: Tydligen syns det inte än för alla; den nya headern och det altså. Jag vet inte om det är Mozilla som krånglar eller om det bara tar ett tag. Men jag har för mig att det var samma historia sist jag bytte header och sånt, och då kom det efter ett tag. 1 dag eller en timme eller nått. Så keep checkin in tills ni ser det bara! :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johnny

Shit den såg ju faktist riktigt snygg ut :O

2008-10-22 @ 06:41:26
Postat av: Paula

taaack johnny :D

2008-10-22 @ 09:04:39
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0