Skorskorskor

Hej igen, jag kom p[ att jag gl;mde att skriva en sak! Idag p[ neu look s[ hittade jag typ mina drrooommskoor!! Eller monga av mina dromskor!! Men pengarna rackte tyvar inte till so jag kunde bara kopa ett par. Tro mig, annars skulle jag k;pt typ varenda par! Nasta gong jag oker hit so ska jag spara skopengar i typ 5 monader innan so jag har rod att kopa alla jag vill ha ! Tro mig , neu look ar typ sko heaven!! Dom ar snygga, bra kvalite (mina ar till och med riktigt lader) PLUS att dom ar billiga!!!!! Iaf mycket mycket billigare an vad samma skor hade kostat i sverige !! 
Haha nar jag och Andrea gor in po deras skoavdelning so ar vi som smabarn i en leksaksaffar: Vi vill ha ALLT ! Jag provade sakert typ 20 par skor.. Haha vi va po bara skoavdelningen i typ 1 timme :P I <3 SHOES

Jag visar en massa bilder sen nar jag lagger in bilder har eller nar jag kommer hem helt enkelt !! 

PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0