Aah so we meet again CHRISTIINNAAAA !!!

OH MY GOD !! I HAVE EXITING NEWS ! Ja, jag har som många andra, en barndomsidol som alltid alltid kommer att vara min stora "idol". Hur töntigt det än låter. Ni vet vem det är. jag har skrivit om henne förut: Christina Aguilera! Det är inget jag skäms över även om det kanske känns lite "hej jag är en 10-årig liten tjej".. Det är fakta; I'm a BIG fan helt enkelt!

Och jag fick JUST reda på att en av de första dagarna jag kommer att vara i Dubai (några dagar innan höstlovet) och hälsar på min pappa så kommer CHRISTINA AGUILERA ha konsert i huvudstaden av UAE (landet som Dubai ligger i). I Abu Dhabi!! . Den 24 Oktober !! :D JAG MÅÅSTE GÅÅ !! Det är ödet !! JAG MÅSTE !! Jag och min syster är överlyckliga ! (Hon lite mer i smyg än jag då :P ) AAAAAAAAH I'm freaking out right now ! JAG MÅSTE !! Nu ska jag maila min pappa och säga åt han att fixa biljetter !!

Så såg hon ut sist jag såg henne den 26 September i Globen 2003!!



Bild från hennes Back to Basics tour!


ÅÅH jag MÅSTE MÅSTE se henne på höstlovet! I'll do whatever it takes!!

LOVE !



Hoppas hoppas hoppas det går !!

Puss

Kommentarer
Postat av: SaraSara

de va roligt=) -06

2008-09-16 @ 21:26:29
Postat av: paula

aa :) vadå -06 ? det var -03 :P

2008-09-17 @ 20:27:22
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0