Jag kom meeeeeeed !! :D

Jag sökte till en Streetdance grupp på Uppsala Dans Center där jag dansar som heter "DC Streetschool", och jag fick reda på idag att jag kom med! Vi kommer att lära oss grunderna inom alla Hiphop/street stilar och sen senare på året så kommer vi börja tävla och uppträda på olika ställen m.m. Det är 14 st i gruppen och jag känner de flesta sen innan!! Bl.a. Johanna, Camille, Sasha m.m. Det kommer att vara 2 ggr i veckan ca 2 timmar varje gång, plus att jag får välja till en valfri kurs som ingår (Street La Style med Otto kmr jag som sagt välja) Så då kommer jag dansa 3 gånger i veckan.(ibland kanke till och med mer om vi dansar i skolan m.m.)

I'M SOO HAPPY !!!! Jag och johanna har verkligen gått och väntat på besked i typ en hel vecka nu och varit jätte spända båda två! YAAAAAAAAAAY :D:D:D:D:D:D

Dancing is my PASSION !


Puss & Godnatt!<3

Kommentarer
Postat av: Johnny

Grattis! :D

2008-09-03 @ 06:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0