Monday afternoon

Tjabba! Idag är det måndag och jag har haft många tröga lektioner, men nu har jag slutat!! Och ändå sitter jag kvar i skolan.. wtf?? I haven't gone mad, jag lovar :P jag lovade att jag skulle vänta på michelle tills hon slutar.. Så nu sitter jag här i biblioteket med min dator och pluggar lite.. Senare ikväll så har vi* dans med Otto! Yaaay. Det ska bli kul!
*Vi= Jag, Michelle, Madde, Siham och Jennyfer. Yes it's true, vi alla dansar tillsammans nu! Fast bara 1 gång i veckan. De andra två gångerna i veckan som jag dansar dansar jag ju med Street School. och VET NI !? Vi (Street school)  ska uppträda på Kulturnatten (Här i Uppsala)!! Någon gång mellan 15-17 på stan och sen nån gång kl 00-01 på BJ !! Inte för att typ nån av oss är över 18 och kommer in på BJ annars :P men vår danslärare fixar det, eftersom vi faktiskt inte ska vara inne bland folket utan på scen så går det bra typ.. :) I'm so exited. Men vi började med koreografin igår, och kulturnatten är på lördag.. Så det blir ganska tight med tid att lära sig koreografin då.. Vi hade igår och sen 1 gång till på onsdag och sen på lördag ska vi uppträda!! Okej, väldigt tight! :P haha 1 vecka. 2 gånger på dansen. Men det klarar vi! :D Hoppas det går bra bara! Vi ska ha på oss färglada adidas tröjor, helst lite stora i storleken. Så om nån har någon sån att låna ut så är jag väldigt tacksam!! :D

Haha aja, nu ska jag skriva klart min historia artikel och sen ska jag titta på gossip girl!! :D haha för i have som time to kill, michelle slutar 20 i 5, och det känns bara så onödigt att åka hem emellan :P...

Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0