Helg!!

Lördag idag :) Så jäävla skönt med helg efter den här veckan! Jag har vart sjukt skoltrött och inte orkat med någonting! Igår efter skolan så cyklade jag till stan (jag cyklade till skolan igår :D) och träffade madde, jennyfer, sofia och julia på stan :) Vi satt och mös på varma gubben och diskuterade våra fina valborg planer ! Det kommer bli så trevligt! Och det var kul att träffa alla! Det var så längesen känns det som! Sen åkte jag och Madde hem till mig och hade världens chillar kväll! Det var as skönt! Vi åt tacos, låg och sov i min säng lite (som alltid xD) haha och bara tog det lungt! Det behövdes!

Idag har jag inte gjort så mycket.. Typ vaknat, städat mitt rum (duktigt va!) och sen nyss kom jag hem från en långpromenad med mami :) Dagens planer är vell typ att träffa michelle .. Inte så mycket planerat än men vi hittar säkert på nått kul! :D

Nu ska jag gå upp och äta lunch!


Allie från The City. Soo awesomely beautiful! Jag ska också bli smal! ♥


Lateerz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0