lunner or dinch ?

Helloo . Jag "råkade" åka hem från skolan lite tidigt idag. Jag kom på att jag kmr få panik med uppsatsen senare ikväll , så lika bra att åka hem och skriva. Jag har precis ätit lunch-dinner. Vad ska vi kalla det lunner.. Eller dinch? Get it? Aja.. For some reason så gillar jag att äta tidig middag, eller ingen middag alls, utan sen lunch bara..! För om jag äter för sent så typ mår jag illa på kvällen när jag ska sova och sen mår jag illa och är typ fortfarande mätt när jag vaknar på morgonen.. Skumt i know, men så är det. Min mage funkar ju inte riktigt som alla andras.. Men I know, middag vid 3 kanske känns liite väl tidigt, men i like it! Tänk om 3 timmar till så är klockan 6. Tiden när min familj usually äter middag.. Och då kommer jag ändå fortfarande vara mätt.. Så varför äta igen?? Hahah enough bloggat om det nu :P

Idag i skolan så pratade jag och Wafa och Michelle om Valborg lite.. Vi smider lite planer om en liten gathering här hemma hos mig på morgonen! :) Men inget är bestämt till 100% än.. Men vi är fett taggade på planerna iaf!


Dudes på Valborg förra året! :) Hahah i år ska vi försöka vara lite mer ordentliga.. Eller iinte !  ;) Party all day and all night bitches ! Hahaha nejdå nu ska jag lugna ner mig!

Jag ska börja skriva uppsats nu faktiskt!
Latteerrz!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Totally. Min ska in imorgon, plus att jag har prov...gah. Jag borde skrivit den igår. men det funkar inte riktigt så för mig.

2009-04-14 @ 17:54:38
URL: http://aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0