Motvind!

Det finns fan inget jag hatar mer än att cykla i motvind! Man kämpar och kämpar och tar i , och så kommer man ändå ingen vart! Det tar ju typ dubbelt så lång tid att cykla hem från skolan! Ush! Jag klagar inte på vädret, i love it, men det skulle gärna kunna blåsa lite mindre!! Sen när man ser på flaggorna som man cyklar förbi att dom står upp i motsatt riktning och fladdrar som bara den så blir man inte supertaggad heller. Haha fan vad jag klagar.. Men det var så jävla jobbigt att cykla hem nu så jag var tvungen att ta ut mina aggressioner lite!



Idag måste jag plugga som fan! :/ Inte så kul! Men jag har rättskunskapsprov imorgon som jag vill få bra på! Så det är bara att sätta igång! Jag läängtar tills onsdag! Då är både rättskunskapsprovet, och matte nationella över!! Fyfan vad jag har ångest inför Matten.. Men men , det får gå som det går!

Sen på torsdag är det Valborg också! :D Det är jag däremot jätte taggad till!! Det ska bli mysigt! :)

Nu måste jag gå och gräva ner mig i böckerna ! Jag viiilll inteee ! :(


See ya!.. 





Kommentarer
Postat av: johnny

uppförsbackar är jobbigare, speciellt den vid akademiska.. :O Den plus att det blåste idag gjorde min dag :D

2009-04-27 @ 16:17:45
Postat av: paula

Varför gjorde det din dag om det var jobbigt? :P

2009-04-27 @ 22:03:43
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: johnny

ja blev av med lite av de där extra sido fettet :D

2009-04-28 @ 06:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0