Sunny day!

Idag har jag mest varit ute i solen. Men medans jag gjorde det så pluggade jag faktiskt lite ! Duktigt av mig! Det är värsta sommarvärmen ute ju! Fast det blåser lite mycket.. Men it's better than rain anyday so ! :D Jag har legat ute i bikini och solat på min baksida.. Men tror ni jag har fått nån färg? Nope! Det är helt sjukt hur långt tid det tar för mig att bli brun! :( Men nu har jag börjat sola lite, då kan vi ju hoppas på att om jag fortsätter såhär så Kanske jag är brun i sommar iaf ;) Hahah..


Som ni ser: SUNNY DAY! :D

Jag har btw bestämt mig nu! Jag ska komma igång med träningen på riktigt! Jag ska motionera/träna minst 1 timme varje dag! Sen ska jag sluta äta allt skit som jag äter också! Jag är fett bestämd nu! :) Jag är typ taggad! Haha.. Jag och mamma skulle ut och springa imorse, men mamma orkade inte (observera att det var hon som bangade och inte jag! :D) Men vi ska nog ut och springa senare idag istället!
Och ikväll blir det nog party! För det blev inget igår.. Så jag och the girls ska probably ut! :)

Nu ska jag gå och äta lunch!
See ya ♥

Kommentarer
Postat av: Andrea

Vi har också asfint väder! typ 28 grader här idag!

Duktigt med träningen! Jag har tränat 3 ggr den här veckan, känner mig ganska duktig :)

2009-04-27 @ 00:58:12
Postat av: paula

uuh :) Ja jag har tränat varje dag sen i fredags! känner mig Väldigt duktig! :D

2009-04-27 @ 17:06:59
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0