en dansk helg



Hello ! I helgen har det varit stor släkt träff! Kusinerna var här och bodde hemma hos oss, och sen så kom även hela danska släkten hit! (Nästan hela). I fredags så åt vi middag med alla och umgicks, och igår var det kräftskiva m.m. Trevligt trevligt :)

På lördagen var jag och min kusin alice även på ett Michael Jackson tribute som anordnades av Uppsala DC. Crew 018, Balance, Unique Street Squad och även fler uppträdde och dansade till Michael Jackson låtar, plus ett gemensamt nummer till Thriller, som vem som helst fick vara med på. Det kom ganska många faktiskt, men färre dansare än vad jag trodde och ganska många barn..


Av nån anledning så vill inte hela inlägget publiceras så jag skriver klart i ett nytt inlägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0