kalla mig efter..

.. men I had no idea att nichole ritche was pregnant again! jeez where have i been for 9 months? Hon ser verkligen höggravid ut, i wonder när hon ska föda..?

Det är så komiskt, för förut kunde jag verkligen allt om alla kändisar, vad allas barn hette, vad alla gick på för dieter, vilka alla var tillsammans med, vart dom gick ut och festade osv.. Jag var en riktig kändisjunkie med andra ord.
Nu för tiden har jag dock ingen aning om vad nån av dom håller på med.. Vilket kan ha att göra med att jag har slutat prenumerera på tidningar, och för att jag har bytt ut mina favorit-kändis-bloggar mot mode/kläder/foto-bloggar istället. Men still, jag trodde inte att jag var såhär efter!
Men congrats till dom i guess! :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

Hade du visst cuz i told u this och du ba vaaa typ.

2009-08-05 @ 18:31:07
Postat av: Paula

öh nej ? närdå? jag lyssnade säkert inte för jag blev as chockad när jag läste det nyss :S

2009-08-05 @ 19:25:34
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0