Thursday

Woah.. It's been a long day! Rättegången tog typ 4½ timme, det tog en jävla tid med andra ord. Och det var iskallt, jag satt och frös som fan i rättssalen. Men det var väldigt intressant! Mer än så kommer jag inte att berätta här..

Imorgon är jag ju ledig :)! Kanske ska och simma med Johanna Banana på dagen och sen blir det kräftskiva på kvällen! :D Kul kul.. Sen blir det kräftskiva nästa helg också när alla danskar kommer. Haha jag kommer fan BLI en kräfta! xD

Nu ska jag linda in mig i en filt och göra té och vänta på michelle som kommer hit! Jag fryser fortfarande pga. att jag har suttit still i ett iskallt rum i princip hela dagen! Ush!



Pusshej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0