Max Liron Bratman


Jag säger bara en sak: Aaaw!!
Fan vad söt Christinas son är! Det trodde jag inte, men han är ju helt adoreable!!
Jag längtar sååå mycket tills Christinas nya album kommer!! Hon har announced att det ska komma senast i September, men förra året när jag såg henne så sa hon ju att det skulle vara klart i sommar.. Så jag får hoppas på att det inte skjuts upp ytterliggare ! Jag vill ju ha lite ny Christina music att lyssna på! Och jag hoppas SÅ MYCKET att hon inte bara gör en tour i USA den här gången (som hon gjorde med back to basics). Jag hoppas att hon har en tour här i Europa också, och förhoppningsvis i Sverige!! Hon var ju här 2003 på hennes Stripped-tour, så jag håller tummarna för att hon kommer igen nu! Det är ju dags nu kan man tycka! För seeing her live is one of the best things in the world kan jag lova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0