freezing


Hello! Jag fryser ihjääl! Idag var ju lätt första "vinterkyla-dagen"!! Det var verkligen iiis kallt när jag gick till bussen imorse! Och så missade jag den också, så jag fick stå där en kvart extra och vänta ! Literally freezing my ass off! Typ frost och allt!

Dagen har spenderats i skolan.. Nothing special.. Förutom att det var Lucia möte idag! Jag och Johanna var ju med förra året, och då hade vi as kul, vi var tomtenissar! :D  Så vi kommer nog vara med i år igen. Och så försöker vi få med oss flera! :) Så vi gick runt över hela skolan och satte upp lappar till Lucia träning imorgon. Så då kommer det hopefully lite fler. Så det verkligen blir ett lucciatåg och inte bara två random elever och en lärare som står och sjunger (som det var för några år sedan.. it sucked). Egentligen så gillar jag inte att vara med och sjunga lucia låtar och sånt, dels för att låtarna är tråkiga, och man måste sjunga så ljust.. Men man slipper lite lektioner och om det är många med blir det en rolig grej :) haha så why not ?

Efter skolan så åkte Selma och jag hem till mig och jag lagade mat! :) Nu ska jag kolla klart på the Holiday som jag kollade på igår, men hann aldrig se klart! LÄTT min favorit jul-film! Every year baby! (Visst, handlingen kretsar inte runt just att det är jul, men jag såg den första gången på julen, och jag förknippar den med julen, så för mig blir det en jul-film!:D)

See ya♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0