I'm hopeless

Goodmorning.

Tydligen blev det inget SACO-mässa för lilla Paula idag. Dum som jag är så försov jag mig!! Jag vaknade 08.43 av att Selma ringde mig, och bussarna gick 08.45! Braaaaa dääääär! Ibland orkar jag verkligen inte med mig själv!! Som Johanna sa, jag är hopplös!

Så vad ska jag sysselsätta mig med idag då? Jag kanske kan plugga lite ? Haha, we'll see.. Det är as fint väder ute! Asså inte fint as in soligt, utan kallt och dimmigt, men med massa frost, så det blir fint! Allt är typ vitt! Funderar på att gå ut och fota lite.. Jag känner inte för att ligga under täcket hela dagen iaf, så nått ska jag allt hitta på!



Men nu ska jag äta frukost!
See ya!

Kommentarer
Postat av: johanna

ja gumman de där var bara äkta du, jag vart inte direkt förvånad. Men du missade verkligen inget idag, de var skit tråkigt!

2009-12-03 @ 20:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0