Goodnight

Tänkte bara check in lite. Jag har mått bättre idag, så jag tror jag är på bättringsvägen! Skönt! Det var allt en snabb bacill.. Men jag ska nog vara hemma imorgon med, för att jag mår fortfarande illa och så, sen vill man ju inte riskera att smitta någon. För det är väldigt smittsamt det här. Typ hela familjen har blivit smittade.. Så imorgon ska jag vara hemma och samla krafterna, och offcourse komma igång med den här jävla uppsatsen någon gång! Sen är det dans imorrn ju.. Street School Audition (andra ggn, för på första kom det knappt några) Men jag kommer nog inte åka dit.. Jag vill, men om jag inte går till skolan så kan jag ju inte åka till dansen, känns ju lite cp.. Aja , nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska försöka vakna tidigt imorn ändå och inte sova bort hela dagen som jag har gjort idag!



Goodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0