Magsjuk...

Yup, jag har som jag trodde blivit magsjuk! :( Inte så kul! Men jag mår lite bättre idag än vad jag gjorde igår kväll.. Men jag känner mig helt svag i hela kroppen, fast jag vågar inte äta något..you know, ifall det skulle komma upp igen.. Sorry for the details.. Jag borde ha suttit och skrivit min uppsats igår och idag, men jag har verkligen ingen ork! Det här går åt helvette! Var min dator tvungen att krasha?? Var jag tvungen att bli magsjuk just nu när jag har som mest att göra typ!? Ååh jag blir så arg! Jag har inte TID att vara sjuk just nu! :@
Jag har skit ont i magen, och mår fortfarande illa, så jag ska försöka sova lite, för jag sov inte så mycket i natt.. Hoppas jag mår bättre när jag vaknar sen !

Have a grrreat day !! I know i won't..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0