Min Önskelista

Jag har hitills inte riktigt tänkt på vad jag önskar mig i 18års present. Min mamma ringde mig igår morse och frågade mig vad jag önskade mig och jag ba: öööh... klääder.. skoor... ? jag vet inte..
Så jag bestämde mig för att göra en önskelista! Jag vet, det är bara typ 1 dag kvar tills jag fyller, men försenade presenter gör iiingenting ;) ;) Haha nejdå.. men för er som undrar, här är lite småsaker som jag önskar mig iaf!! :)



Jag fick inte plats med mer, men aa, det där är typ vad jag önskar mig mest i kläd/sko/acessoar-väg just nu! :) Hehe..

Svar Ja jag har för mycket fritid.. Haha nerå men jag tycker det är jättekul att sitta och sätta ihop sånna här grejer. Önskelistor är jätteroliga att göra! Min mamma brukar alltid säga till mig när jag gör en fet önskelista: "Paula du kan ju inte få Allt det där", men man måste ju ha Drömmar !!

Btw så prövade jag den där paljettvästen ( i mitten typ) här om dagen and i'm in loooove with it!! It's ssooooo pretty!!

Puss♥


Jag glömde en sak!! Den här T-shirten från Black Book (Bbook.se) önskar jag mig också!! 313kr :)

Take my picture

See ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0