Freezing!

Hej ! De senaste dagarna har jag inte gjort något speciellt.. Vart lite med Madde och så va nåra här på middag för nån dag sen, men jag har mest vart hemma och frysit arslet av mig. Mitt rum är så kallt så att jag inte vet vad jag ska ta mig till!! Elementet är kokhett, men det lixom sprider inte värmen.. Jag tror det är nått fel på det!! Men att det är miljarder minusgrader utomhus är ju självklart orsaken.. Jag vill typ inte förflytta mig någonstans för att jag inte vill ut i kylan! Tex att stå och vänta på en buss eller gå runt utomhus på stan gives me goosebumps! Så därför stannar jag inne ! Inte ens min promenad galna hund vill gå ut. Han brukar bli gaaaaaaalen och dra i kopplet som fan så fort han får gå ut på promenad, men igår så vände han nedanför på våran gata och ville in igen! Stackarn.. Men jag klagar inte på vädret! Det är soligt och vackert varje dag med massa glittrande snökristaller överallt - Beautiful! Ja, om man är inomhus och kollar ut iaf!


Glitter ! :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0