They aren't perfect

Image and video hosting by TinyPic

Jag hittade lite bilder från en photoshoot av Amanda Seyfried, Emma Roberts, Blake Lively och Kristen Stewart. Den var för Vanity Fair runt Augusti 2008 typ. Och det som gjorde mig glad var att se att ingen av dom har så perfekta ben som man tror att alla kändisar har. Det syns inte lika mycket på den här bilden, men alla av dom hade ganska bleka ben och inte så smala, vältränade och fina alls! Sånt gör mig glad att se, att människorna som de flesta unga tjejer strävar efter att se ut som : Alla kändisar, inte är så perfekta som vi tror att dom är ! Jag säger inte att dom är fula, alla dom 4 är jävligt snygga, men inte perfekta, och det måste man komma ihåg ! :)

Resultatet av deras photoshoot blev dock minst sagt Perfekt!

 
:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0