addiction

Jag har inte kollat på So You Think You Can Dance mycket alls den här säsongen.. Tråkigt! As much as I love it så har jag inte haft tid bara, eller jag har inte suttit framför tvn typ överhuvudtaget i sommar. Så därför brukar jag kolla lite klipp på Youtube när jag har tid, och jag hittade den här dansen.  Helt Amazing!
Dansas av Kupono och Kayla, Koreografi av Mia Michaels.
Sen handlar om drogberoende, eller bara någon form av addiction. Han spelar själva beroendet, och hon spelar offret som försöker bli av med beroendet. Som sagt : Amazing!
Have a look!


Jag har kollat på den typ 3 gånger nu och jag bara fortsätter sitta och stirra med öppen mun typ.. Galet bra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0