Imorgon smäller det

Ayia Napa here we come ! Imorn kväll kommer jag befinna mig i ayia napa, det känns så underbart! Jag måste verkligen packa nu! Jag har inte ens tagit ner resväskan från vinden ! Så I need to get started.. Det är vell typ det jag ska göra idag.. Det och blir frisk. För jag vaknade imorse med skit ont i halsen igen! Inge kul! :(

I fredags så jobbade jag inte, så jag var ute och njöt av vädret istället. Jag, Madde och Olivia var ute på sjön med deras båt, och solade och hade det mysigt. Vi hämtade även upp några andra tjejer en snabbis, så vi fick trängas som fan med 6 pers på en ganska liten båt. Men det var trevligt. Sen var jag och åt middag hos min mormor, och senare på kvällen kom Madde hit, och vi satt och drack té på min baksida..

Igår gjorde jag inte så mycket.. Jag och Madde segade hela morgonen tills vi till slut pallrade oss ner till stan. Jag köpte ett par jeans shorts och mango body butter från The Body Shop . Den luktar så himla gott , och det är bra att ha med sig nu när jag ska utomlands. Jag måste ju smörja in mig hela tiden så jag inte börjar flagna lixom! Just den lukten påminner mig så himla mycket om Tunisen (när jag var där för några år sen.. 2005 kanske?), för jag och Andrea hade en mango body butter med oss då, så så fort jag känner lukten nu så förknippar jag det med Tunisien. Jag tycker det är så coolt hur olika lukter kan påminna en så mycket om saker! Men nu kommer jag kanske ifs förknippa lukten med aiya napa också. Men still, den luktar så himla mycket "utomlands", if you know what i mean! :)


=
Jag och Andrea i Tunisien

Nu ska jag upp på vinden !
Puss!


Kommentarer
Postat av: jullebulle

jag kommer sakna dig !

2009-07-05 @ 12:36:42
Postat av: johnny

HAHA jag har den där ! :D

2009-07-05 @ 17:34:46
Postat av: Paula

Julle: Jag kommer sakna dig med cutie! :)

Jhonny: Du skrämmer mig dude ! xD

2009-07-05 @ 23:10:53
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: johnny

duuuuuude ! :D

2009-07-06 @ 08:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0