Känns lovande..?



Japp. Det känns verkligen JÄTTE bra det här! Not.. Jag som har så dåligt immunförsvar också.
Så bli inte förvånad om jag ser ut som en gris när jag kommer tillbaka .. ha   ha ..
(HJÄÄLP!)
Jag har haft lite små panik hela dagen, men nu har jag bestämt mig att jag ska lugna ner mig. Jag ska iaf vara försiktig därborta och tvätta händerna mycket, försöka undevika dörrhandtag och sånt på public ställen, inte dricka ur samma glas som någon, och inte vara nära folk som hostar :P.. Och jag ska Inte utbyta saliv med någon äcklig svininfluensa människa! Jag lovar!!!

Nu har jag nästan packat klart :) Jag ska på stan imorgon bitti och träffa jennyfer, växla pengar, och även göra ett ärende på banken. Sen på eftermiddagen någon gång så åker vi till flygplatsen och 18.10 flyger vi iväg mot Ayia Napa!
We are gonna have SO MUCH FUN! Jag är sjukt taggad! :)

Puss !♥

Kommentarer
Postat av: johnny

undvik griskött också! :O

2009-07-06 @ 08:43:06
Postat av: Paula

HAHAHAHAHAA ofta du tror att det smittas så xD

2009-07-06 @ 13:22:18
URL: http://paulasimons.webblogg.se/
Postat av: johnny

okey, undvik slicka på grisar då! :O

Btw så är det enda jag vet om svinfluensan att den har något emd grisar att göra så klandra mig inte! D:

2009-07-06 @ 13:31:06
Postat av: Paula

hahaha okej, man kan vell smittas från grisar, men det sprids mellan människor as lätt nu, och det är det jag är rädd för.

2009-07-06 @ 14:00:45
URL: http://paulasimons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0