Vila

Inatt sov jennyfer här! :) Vi planerade våran resa lite och åt buulllaar ♥ haha . Sen skulle hon upp och jobba åt mig. Sån jävla tur att jag är ledig idag för min kropp typ skriker efter vila! Jag har ännu ondare i halsen idag och känner mig as förkyld! Så jag har typ druckit citronvatten, te och ätit rå vitlök nu på morgonen. Så nu sitter jag här med en underbar andedräckt och hoppas på att det hjälper!! Jag VÄGRAR vara sjuk nästa vecka !

Idag ska jag ner till mammas jobb och fixa håret. Min utväxt är hemsk just nu! Sen ska jag även färga ögonfransarna! Så jävla skönt, för då kommer jag typ inte behöva sminka sig så mycket i aiya napa ! :)

Men nu ska jag lägga mig i sängen igen och som sagt: VILA!


havet! ♥


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0