id mineral smink

I've decided att finally köpa mineral smink. Jag har länge velat ha det, eftersom det ska vara så bra för huden, men jag har hesitated p.g.a. att det är så dyrt. Men jag orkar inte med min dåliga hy längre, den har blivit mycket sämre! Jag som trodde att mina acne-days were over..  Jag VILL inte börja äta den där jävla helvettes medicinen igen! Så jag ska börja med att ta hand om min hy mer.. Eller mer än vad jag redan gör iaf. Och vanligt smink, vanlig foundation osv. är ju as dåligt för hyn, men det är inte som att jag någonsin (never ever ever) skulle kunna gå utan det. Eller jo, om min hy blev bra. Men aldrig annars. Tyvärr.


I.d. bareMinerals foundations år 100% naturliga och baseras på rena mineraler från naturen. De är vårdande och fungerar som en förlängning till din hudvård.

  • Inga konserveringsämnen
  • Naturligt UV-skydd spf 15
  • Inget talk, olja eller vax
  • Ingen parfym eller tillsatser
  • Lugnande & anti-inflammatorisk
  • Ej djurtestad
  • En nyligen publicerad studie visar att användning av Bare Escentuals foundation leder till en markant förbättrad effekt på hud med acne och rosacea efter endast två veckors användning.


    Sounds Good eh? Jag har hört från kompisar som har testat det också att det är as bra. So i'm gonna try it ! :)

    Puss!

    Kommentarer
    Postat av: madde

    Jag har det nuuu :D

    2009-06-14 @ 06:13:22
    Postat av: Paula

    Oouh är det bra :D ?

    2009-06-14 @ 13:35:30
    URL: http://paulasimons.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0