My afternoon

Efter vilda diskussioner mellan mig och michelle i Desperate Housewives pauserna så har jag fått lite mer koll på Eu-valet. Där ser ni ungefär hur mycket tid och energi jag lägger ner på att bry mig om det: 5 till 10 minuter i reklampauserna för ett tv-program. Haha snacka om att vara politiskt intresserad. Och jag som ska vara ett så kallat "Sam-barn".. hö hö ..

Idag har jag varit med Michelle hela eftermiddagen. Vi har varit här och druckit té, ätit bullar och pluggat, och Desperate då ;) . Provet imorse gick by the way bra (för en gångs skull, känns som allt annat går skit nu..) , och imorgon har jag mitt SISTA prov i 2an! Sen har jag bara 3 arbeten kvar, WOHO! (tro mig, det är lite jämfört med vad vi har haft!)

Imorgon ska jag förmodligen ut också. Och "fira" mitt sista prov, eller nått.. haha. Försöker mest hitta excuses för att gå ut på en onsdag! ;) Men vi är lediga på torsdagen och så det är massa skivor, which means att det är 18 på många ställen, which means att vi kommer in :D ..


Bild från Maddes 18års-firande i lördags. 
Bilden lånad från facebook. Som vanligt, jag bjuder till och är med på bilder, säger klart och tydligt till personen som tar kortet: NO FACEBOOK, eller LÄGG INTE UPP BILDER PÅ MIG, men som vanligt lyssnar dom aldrig på mig och så hamnar dom på facebook eller någon annanstans ändå..
Men men what to do (förutom att vara jobbig och tjata på att dom ska ta bort dom :P)

Nej nu ska jag plugga lite mer english och sen ska jag soova!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0