Sista minuten!

Yes it's true. Imorgon ska jag Jennyfer, och typ 4 andra tjejer boka en RESA ! En sista minuten! :D Vi åker om 2 veckor! Vart får ni veta imorgon ;) När allt är klart, men jag är så SJUKT taggad! WOOOHOOOO ! PARTY OCH SOL OCH BAD OCH SEMMEEESSTEEEER! ♥ I Love It! Ser ni, det lönar sig att jobba och slita så hårt som jag gör om dagarna nu för tiden ;)



Igår var jag ledig, och det var stekhett ute. Det var typ första gången jag kände att det är sommarlov på riktigt nu! :) Jag njöt av vädret utomhus hela dagen!! Jag vaknade runt 9.30 någon gång och tvingade upp Madde (som sovit här) att vi skulle fortsätta sova utomhus, medans vi solade! haha . Hon ville såklart sova vidare, men nej, man får Inte slösa på sol-tid! :D haha! Så vi satte på oss bikini och jag la ut två madrasser på min baksida och så låg vi där resten av morgonen! Mysigt! Vid två någon gång så åkte vi in till stan och gjorde lite ärenden (jag köpte bl.a. mineral smink!) . Vi träffade Jennyfer, och sen joinade även Johanna oss , och så satte vi oss på bryggan med varsin Cupido-sallad och NJÖT av solen! :) Sen skulle johanna hem, och så kom även Atti och Lin förbi en sväng . Hur som helst så var det As mysigt och som sagt, Nu känns det att det är sommarlov på Riktigt! :D

Idag har jag jobbat hela dagen! I Upplands Väsby idag.. Har stått och rensat tusentals mögliga jordgubbar känns det som. Men eftersom jag hade nått att göra så gick tiden ganska snabbt idag :) Plus att jag för första gången kom hem innan Andrea, som faktiskt jobbar i Uppsala! (Vid Ikea) :D Så det var nice, och jag hoppas det fortsätter så! Jag hatar när jag kommer hem typ as sent! Men vad gör man inte ;) Som sagt.. det lönar sig! 

Nu ska jag gå och skrubba och klippa mina naglar. Tro mig, dom är inte så fräsha efter en dags jobb. Och jag orkar inte sitta och rensa dom efter varje dag, så nu ska jag klippa dom riktigt korta så att det inte Kan komma in nått jordgubbsskit under! Bra va ? haha.. Det är inte som att mina naglar kan bli långa ändå, så det gör inte så mycket ! 

Det blir jobb imorgon med, och även på torsdag, så det blir kanske lite dålig uppdatering.. Men sen är jag ledig fredag lördag söndag! :)
PUSS!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0