Sunday

Hello! Idag har jag haft massa för mig. Men inte pluggat tyvär. I suck. Men jag ORKAR inte längre ! Jag ska försöka ta tag i det ikväll, vi får se, men nej, ush. Jag har ingen som helst plugg ork kvar! Jag VILL inte ! Så jag kanske skiter i det. Vem bryr sig? det är inte som att jag kommer att få IG om jag inte gör de här sista uppgifterna.. Så jag har ingen motivation alls. Jag vill bara ha sommarlov! NU!

Jag har bl.a. varit vid Ikea, där Andrea säljer jordgubbar, med Madde, Julia och Mathilda. Vi har träffat vår nya "chef" och kollat lite hur det gick till när man jobbade. Madde börjar imorgon och resten av oss börjar nästa vecka :) Men jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig dit.. Jag ska stå i Upplands Väsby, vid en mack, men det var tydligen inte gångavstånd från tågstation.. Så jag får vell ställa någon cykel där eller nått.. Vi får se.. Det löser sig! :)

Efter Andrea slutade så hjälptes vi åt att plocka undan allt och sen gick jag och Andrea och köpte glass, och satt och njöt av den i solen! :) Sen cyklade vi hem, och nu har vi precis vart och röstat! Det blev folkpartiet till slut, för jag gjorde något test igen och jag hamnade nära det.. Men jag är fortfarande 0% insatt och fattar egentligen ingenting. Men rösta ska man, så why not? Det var ju inte som att jag röstade på SD eller nått, så det kan ju knappast vart något katastrofalt jag ställt till med genom att rösta på "fel parti".. Nej, jag tror nog att folkpartiet är bra. Jag vet iaf om jag är mest höger eller mest vänster, men sen vet jag inte så mycket mer.. Men men, nu är det gjort !

Nu ska jag försöka mig på att skriva klart min labbrapport.. (I know, i'm still not done with those) Men vi får se hur det går. Betygen ska ju ändå lämnas in av lärarna imorrn, så what difference does it make? Aja..


När jag blir rik sen så ska jag köpa en massa skor ! :D
haha..
Puss !


By the way så är jag lite besviken på er.. Är det så svårt att lämna en kommentar om den nya designen? Lixom jag frågar ju för att jag vill höra era åsikter och när ni ändå klickar er in här varje dag..? Gör det anonymt whatever, jag vill bara veta vad ni tycker :)

Kommentarer
Postat av: johnny

Vilken är headern? :)

2009-06-07 @ 22:34:44
Postat av: Paula

Den längst upp, du kanske inte ser den än, för det kommer inte upp direkt för alla tydligen.. Men det är den som brukar vara längst upp där det står Paulas Blogg osv..

2009-06-07 @ 22:44:00
URL: http://paulasimons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0