Freeeedaaag !

Goodmorning! :D Idag är det fredag! FETT skönt med helg efter den här jävla slitveckan!! Jag har mitt sista prov for the week idag, men det går nog bra.. Hoppas jag ! Jag har sovmorgon till kvart i 11 idag! Också fett skönt! :)
  Helgens planer är lite olika. Ikväll vet jag inte riktigt.. Tjejerna är taggade på att gå ut på krogen, men i ain't got no money :P haha I know, i know, i need to get a job! Men aa vi får se helt enkelt. Hur som helst så får det inte bli för sent, för jag ska upp ganska tidigt imorrn och dansa! Extra-träning! VEM lägger in en extra-träning klockan 10.30 på en lördag!? Resten av världen soover ju då!! Det innebär altså att jag måste vara i stan vid 10.. Kanske vakna 9 nånting.. PALLA ! Aja , jag måste iaf gå dit, för vi måste träna på Koreografin, för vi ska uppträda på Tisdag! På Smålands Nation! Det blir nog kul! :D


Fin bild ! Jag längtar som FAN till våren! Speciellt tills all snö och is smälter bort ! Jag längtar tills high heels-season helt enkelt ! :D För nu går det fan inte :/ Jag halkar med bara mina sneakers. Hur skulle det då gå med höga skor ? :P
I'm a bit clumsy i guess ;P

Nu ska jag till skooolan !
Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0