Les Alpes

Alperna för min del om lite mer än en vecka! :D Val D'isère with my dad and my brothers! :) Duuude ! :D Jag är värsta excited! Det ska bli skitkul! Sist vi var där så var det as bra väder hela veckan och jag blev till och med lite brun! :O :D
I love it!


I Miss you sis ! It's a shame att du inte följer med i år ! :( But I don't feel sorry for you tyvärr! MIAMI BABY!

Jag är fortfarande sjuk :( .. Men det börjar kännas bättre!! Iaf i huvudet och med febern och så. Halsen låter fortfarande som en kråka med rökhosta men what to do .. Jag dör av uttråkadhet (new word ? :P ) så jag ska till skolan imorn ändå! För jag har had enough av alla dåliga daytime television serier nu! Hahah. Plus att jag bara har en lektion! :D

Fyfan vad jag har blivit dålig på att blogga these days.. :/ .. Men det går i perioder , om ni inte har märkt det :P.. I'll be back! 

Nu ska jag gå och äta vååfffllooorr :D

Kommentarer
Postat av: Andrea

I don't feel sorry for you either :) I miss u tho!

2009-03-27 @ 18:10:25
URL: http://aisimons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0